ПОЛОЖЕННЯ
ПРО ПРОВЕДЕННЯ (РЕКТОРСЬКИХ) КОНТРОЛЬНИХ РОБІТ

1. Загальні положення

1.1. Положення про контрольну роботу розроблене відповідно до Положення ХІКМШВ "Про організацію навчального процесу в Хмельницькому інституті конструювання моделювання швейних виробів», затвердженими у вузі нормами розрахунку навчального навантаження викладачів; державними освітніми стандартами вищої професійної освіти і навчальними планами спеціальностей.

1.2. Контрольна робота є обов'язковою формою міжсесійного контролю навчальної (зокрема самостійної) роботи студента і відображає ступінь освоєння матеріалу за учбовими програмами конкретних дисциплін, якість навчального процесу. Цілі проведення контрольної роботи:- перевірка, оцінка і аналіз знань студентів, - отримання інформації про характер їх пізнавальної діяльності, рівень самостійності і активності, про ефективність використання форм і методів, навчальної діяльності.

1.3. Види контрольних робіт: проміжні (ректорські) і підсумкові. Проміжні (ректорські) контрольні роботи проводяться у середині навчального семестру (відповідно до розпорядження проректора і графіка, затвердженого в деканаті). Проведення даних робіт з дисциплін навчального плану є обов'язковими. По курсах за вибором ректорські контрольні роботи проводяться в тому випадку, якщо навчальне навантаження складає 2 і більше годин на тиждень. Підсумкові контрольні роботи проводяться на розсуд викладача, але обов'язково, в тому випадку, якщо це враховано в навчальному навантаженні з даної дисципліни.

1.4. Підставою для проведення (ректорських) контрольних робіт є наказ, який визначає перелік навчальних дисциплін, контингент студентів, склад комісії.

1.5. Пакет завдань для (ректорських) контрольних робіт є складовою частиною навчально-методичного комплексу дисципліни і затверджується на засіданні кафедри.

Викладачі мають право проводити більше число контрольних робіт, якщо це відображено в робочій програмі навчальної дисципліни.

2. Вимоги до змісту завдань і проведення (ректорських) контрольних робіт.

2.1. Контрольна робота може виконуватися:
- в традиційній письмовій формі в аудиторії;
- у формі комп'ютерного тестування.

2.2. При проведенні традиційної письмової контрольної роботи рекомендується використовування 4 і більш варіантів завдань. Завдання можуть виступати у таких формах:
- традиційні питання за програмним матеріалом (вони повинні охоплювати основні питання тем, розділів; ступінь складності всіх варіантів, завдання повинен бути однаковими;
- тестові завдання (тести різних варіантів повинні охоплювати основні дидактичні одиниці теми, розділу і бути рівноцінними за рівнем складності).
Рекомендується комбінувати різні види завдань.

2.3. Реферат є самостійною письмовою роботою студента, що припускає самостійний підбір і аналіз джерел по проблемі, порівнянням і інтерпретацією різних точок зору, висловом власних оцінних думок. Контрольна робота у формі реферату повинна носити індивідуальний характер. Тема реферату узгоджується з викладачем.

2.4. Комплексні контрольні роботи можуть крім аудиторних завдань, містити завдання виконані студентами заздалегідь в процесі самостійної позааудиторної роботи.

3. Вимоги до змісту і оформлення (ректорських) контрольних робіт.

3.1. Письмова контрольна робота оформляється студентом розбірливо, на аркушах з полями. Титульний аркуш письмової контрольної роботи оформляється відповідно до додатку 1.

3.2. Виконувати контрольні роботи в тестовій формі рекомендується на стандартних бланках, підготовлених викладачем.

4. Вимоги до змісту і оформлення (ректорських) контрольних робіт.

4.1. При перевірці контрольних робіт допущені помилки підкреслюються викладачем.

4.2. Оцінка проставляється на титульному аркуші цифрою і словесно (Наприклад: 5 (відмінно) і ін.) і підтверджується підписом викладача. При перевірці реферату помилки стисло коментуються. Конкретні форми виправлення незадовільних оцінок студентами за наслідками контрольної роботи встановлюються викладачем, що веде дисципліну. Якщо студент відсутній під час проведення контрольної роботи, то він повинен виконати її в двотижневий термін.

5. Облік і зберігання проміжних (ректорських) контрольних робіт

5.1. У триденний термін, після закінчення періоду проведення ректорських контрольних робіт, викладач здає завідувачу кафедри:- зразки варіантів контрольних робіт; - перевірені контрольні роботи;- аналіз результатів (Додаток 4.)

5.2. Контрольні роботи зберігаються на кафедрі протягом навчального року.

5.3. Результати контрольних робіт узагальнюються і зберігаються на кафедрі.

Проректор з навчально-методичної роботи,
кандидат психологічних наук, доцент _____________ Дунець Л.М.

Hosted by uCoz