ѕќЋќ∆≈ЌЌя
про методичну раду ’мельницького ≥нституту конструюванн¤ моделюванн¤ швейних вироб≥в

1. «агальн≥ положенн¤

1.1. ћетодична рада створюЇтьс¤ в ’≤ ћЎ¬ зг≥дно —татуту ’мельницького ≥нституту конструюванн¤ моделюванн¤ швейних вироб≥в. ћетодична рада Ї колег≥альним дорадчим органом, ¤кий покликаний спри¤ти реал≥зац≥њ питань навчально-методичного забезпеченн¤ осв≥тнього процесу в ’мельницькому ≥нститут≥ конструюванн¤ моделюванн¤ швейних вироб≥в.

1.2. «авданн¤ та повноваженн¤ методичноњ ради ’≤ ћЎ¬.
ќсновними завданн¤ми методичноњ ради ≥нституту Ї:
- анал≥з ефективного навчально-методичного досв≥ду та виробленн¤ пропозиц≥й щодо запровадженн¤ його у навчальний процес;
- визначенн¤ на п≥дстав≥ експертних оц≥нок актуальност≥ навчально-методичних доробок, методичних рекомендац≥й, навчально-методичних пос≥бник≥в, п≥дручник≥в, дов≥дник≥в та наданн¤ рекомендац≥й щодо њх подальшого використанн¤;
- наданн¤ орган≥зац≥йно-консультативноњ допомоги викладачам ≥нституту, ¤к≥ провод¤ть навчально-методичну д≥¤льн≥сть.
ќсновними принципами д≥¤льност≥ методичноњ ради Ї:
- законн≥сть,
- гласн≥сть,
- колег≥альн≥сть,
- толерантн≥сть,
- п≥дзв≥тн≥сть ≥ в≥дпов≥дальн≥сть.
¬≥дпов≥дно до поставлених перед нею завдань методична рада маЇ так≥ повноваженн¤:
- анал≥зувати матер≥али з досв≥ду орган≥зац≥њ ≥нновац≥йноњ осв≥тньоњ д≥¤льност≥ у вищих навчальних закладах осв≥ти та давати рекомендац≥њ щодо њх упровадженн¤ в навчальний процес ’≤ ћЎ¬;
- розгл¤дати та визначати актуальн≥сть навчально-методичних матер≥ал≥в;
- заслуховувати та оц≥нювати ≥нновац≥йн≥ напрацюванн¤ професорсько-викладацького колективу ≥нституту; - в установленому пор¤дку рекомендувати до друку навчально-методичн≥ матер≥али.

2. —труктура методичноњ ради

2.1. √оловою методичноњ ради Ї проректор з навчально-методичноњ роботи ≥нституту.

2.2. ƒо складу методичноњ ради, кр≥м голови ради, вход¤ть проректори з науковоњ та виховноњ роботи, зав≥дувач≥ кафедр, декан технолог≥чного факультету, зав≥дувач навчальним в≥дд≥лом, зав≥дувач навчальними майстерн¤ми, науково-педагог≥чн≥ прац≥вники.

2.3. —клад методичноњ ради регламентуютьс¤ в≥дпов≥дним наказом ректора ’≤ ћЎ¬.

2.4. ѕри методичн≥й рад≥ можуть д≥¤ти фахов≥ групи експерт≥в, до роботи в ¤ких на добров≥льних засадах залучаютьс¤ науковц≥, досв≥дчен≥ педагоги, фах≥вц≥, представники громадськост≥ тощо, а також сп≥вроб≥тники в≥дпов≥дних структурних п≥дрозд≥л≥в ≥нституту.

2.5. ќрган≥зац≥йне забезпеченн¤ д≥¤льност≥ методичноњ ради та координац≥ю роботи експерт≥в зд≥йснюЇ секретар методичноњ ради.

3. ќрган≥зац≥¤ д≥¤льност≥ методичноњ ради

3.1. –обота методичноњ ради зд≥йснюЇтьс¤ в≥дпов≥дно до р≥чного плану, ¤кий складаЇтьс¤ зг≥дно з метою, завданн¤ми д≥¤льност≥ ≥нституту та з урахуванн¤м пропозиц≥й член≥в ради, структурних п≥дрозд≥л≥в ≥нституту, ≥ затверджуЇтьс¤ ректором ≥нституту.

3.2. «ас≥данн¤ методичноњ ради провод¤тьс¤ за необх≥дност≥, але не р≥дше одного разу на квартал (¤к правило, в останн≥й четвер поточного м≥с¤ц¤ даного кварталу), ≥ оформл¤ютьс¤ протоколами. «ас≥данн¤ вважаЇтьс¤ правом≥рним, ¤кщо на ньому присутн≥ не менше 2/3 член≥в методичноњ ради. ѕротоколи зас≥дань п≥дписуютьс¤ головою та в≥дпов≥дальним секретарем ради.

3.3. –≥шенн¤ методичноњ ради приймаютьс¤ б≥льш≥стю голос≥в присутн≥х на зас≥данн≥.

3.5. –обота в методичн≥й рад≥ ф≥ксуЇтьс¤ у планах роботи њњ член≥в ≥ враховуЇтьс¤ при плануванн≥ та обл≥ку њх навантаженн¤.

3.6. –обота експерт≥в, ¤к≥ Ї прац≥вниками ≥нституту, ф≥ксуЇтьс¤ у планах роботи викладача в установленому пор¤дку ≥ враховуЇтьс¤ при плануванн≥ та обл≥ку њх навантаженн¤.

4. ѕроцедура розгл¤ду матер≥ал≥в методичною радою.

4.1. ѕор¤док подач≥ матер≥ал≥в на розгл¤д методичноњ ради.

4.1.1. ћатер≥али дл¤ розгл¤ду методичною радою подаютьс¤ секретарев≥ методичноњ ради не п≥зн≥ше ¤к за м≥с¤ць до чергового зас≥данн¤ методичноњ ради.
4.1.2. јвторськ≥ методичн≥ розробки (макети навчальних видань, програми навчальних курс≥в тощо) подаютьс¤ у двох прим≥рниках ≥ супроводжуютьс¤ реценз≥¤ми двох науковц≥в та листом-поданн¤м, затвердженим на зас≥данн≥ кафедри, у ¤кому зазначаютьс¤ в≥домост≥ про автора, мета поданн¤, ≥нформац≥¤ про результативн≥сть апробац≥њ матер≥алу в певному заклад≥ осв≥ти.

4.2. ѕор¤док п≥дготовки поданих матер≥ал≥в до розгл¤ду методичною радою.

4.2.1.—екретар методичноњ ради за погодженн¤м з ректором передаЇ матер≥али на експертизу спец≥ал≥стам з в≥дпов≥дних галузей. “ерм≥н проведенн¤ експертизи Ц двотижневий. «а тиждень до чергового зас≥данн¤ члени методичноњ ради можуть ознайомитис¤ з матер≥алами.
4.2.2. –озгл¤д матер≥ал≥в, що визначен≥ експертами ¤к так≥, що не готов≥ до слуханн¤, переноситьс¤ на наступн≥ зас≥данн¤. јвтори матер≥ал≥в мають доопрацювати њх прот¤гом одного м≥с¤ц¤ й повторно подати, супроводжуючи в≥дпов≥ддю на зауваженн¤ експерта

4.3. –озгл¤д матер≥ал≥в на зас≥данн≥ методичноњ ради.

4.3.1. –≥шенн¤ методичноњ ради мають рекомендац≥йний характер.
4.3.2. –озгл¤д матер≥ал≥в, ¤к≥ мають суперечлив≥ оц≥нки ≥ визначен≥ членами методичноњ ради ¤к так≥, що потребують доопрацюванн¤, переноситьс¤ на повторне слуханн¤. –≥шенн¤ ф≥ксуЇтьс¤ у протокол≥ зас≥данн¤.
4.3.3. ƒо повторного слуханн¤ матер≥али готуютьс¤ за процедурою, передбаченою п.4.2.2.

4.4.  онтроль за виконанн¤м ухвалених р≥шень зд≥йснюЇ в≥дпов≥дальний секретар, ¤кий пер≥одично зв≥туЇ про це на зас≥данн¤х методичноњ ради.

‘ахов≥ групи експерт≥в

5.1. ќсновною метою д≥¤льност≥ фахових експертних груп Ї проведенн¤ в раз≥ потреби об'Їктивноњ експертизи ≥нновац≥йних проект≥в, наданн¤ рекомендац≥й щодо корекц≥њ програм ≥ план≥в њх реал≥зац≥њ, мон≥торингу ≥нновац≥йних процес≥в ≥ досл≥дно-експериментальноњ д≥¤льност≥ вс≥х р≥вн≥в.

5.2. —труктура фаховоњ групи експерт≥в формуЇтьс¤ за принципом: основний склад (дв≥ третини член≥в) та динам≥чна група (одна третина).

5.3. ѕеревага у добор≥ експерт≥в надаЇтьс¤ спец≥ал≥стам, що мають досв≥д експертноњ роботи. √рупа експерт≥в погоджуЇтьс¤ методичною радою за поданн¤м експертноњ ком≥с≥њ залежно в≥д тематики матер≥алу, поданого на експертизу.

5.4. –оботу фахових груп забезпечують заступник голови та секретар методичноњ ради.

5.5. ” повс¤кденн≥й д≥¤льност≥ роботу методичноњ ради та фахових груп експерт≥в орган≥зовуЇ проректор з навчально-методичноњ роботи.

ѕроректор з навчально-методичноњ роботи,
кандидат психолог≥чних наук, доцент _____________ ƒунець Ћ.ћ.

Hosted by uCoz