урс навчанн¤ в ≥нститут≥ складаЇтьс¤ з блоку дисципл≥н профес≥йно-практичноњ п≥дготовки:

ћалюнок. ќснови композиц≥њ. ≤стор≥¤ костюма

ќволод≥нн¤ мистецтвом малюнка Ї початковим етапом п≥дготовки майбутнього фах≥вц¤. Ћакон≥зм р≥шень, в≥дмова в≥д усього зайвого, багатошарового, техн≥чна простота використанн¤ - основн≥ елементи художньоњ граф≥ки малюнка.  остюм безпосередньо пов'¤заний з формою т≥ла людини, тому майбутн≥й фах≥вець повинен знати його будову, вм≥ти малювати ф≥гуру, ч≥тко у¤вл¤ти пропорц≥њ та пластику руху людини. ѕрактичн≥ роботи й завданн¤ з "ћалюнку" розвивають у студент≥в об'Їмно-просторове мисленн¤ та ум≥нн¤ лакон≥чно зображувати форми на площин≥. Ђќснови композиц≥њї надають навички створюванн¤ нових моделей од¤гу р≥зного асортименту, ¤к≥ в≥дбивають стиль часу, вимоги розвитку моди. ¬и¤вленн¤ ≥дейних задум≥в проводитьс¤ за допомогою композиц≥йно-конструктивних засоб≥в та ≥з застосуванн¤м прийом≥в художньоњ граф≥ки. Ќайбагатшим творчим скарбом дл¤ нових ≥дей Ї знанн¤ з ≥стор≥њ костюма в≥д давнього св≥ту до сьогоденн¤.

јнтрополог≥¤

” природ≥ немаЇ нав≥ть двох людей з однаковими ф≥гурами. Ќаст≥льки р≥зноман≥тн≥ њхн≥ анатом≥чн≥, морфолог≥чн≥ та ф≥з≥олог≥чн≥ ознаки.  ожен студент повинен мати достатньо ≥нформац≥њ про людину, дл¤ ¤коњ створюЇтьс¤ од¤г. ƒл¤ цього необх≥дно знати будову т≥ла, вм≥ти малювати ф≥гуру, ч≥тко у¤вл¤ти пропорц≥њ та пластику руху т≥ла.

ѕсихолог≥¤ моди

ƒисципл≥на, що вивчаЇ модн≥ ¤вища та процеси, соц≥ально-психолог≥чн≥ механ≥зми поширенн¤ моди, символ≥чну систему модних обТЇкт≥в, структуру ≥ ц≥нност≥ моди та њњ функц≥њ. —оц≥ально-психолог≥чн≥ характеристики субТЇкт≥в моди та основи формуванн¤ ≥ндив≥дуального стилю в од¤з≥; сп≥вв≥дношенн¤ моди ≥ вираженн¤ особистост≥, алгоритми створенн¤ ≥ндив≥дуального образу з урахуванн¤м ≥ндив≥дуальних особливостей особистост≥. ≤нформац≥ю ¤ку набувають студенти на цьому курс≥ дозвол¤Ї њм в≥льно ор≥Їнтуватис¤ в широкому простор≥ модних тенденц≥й в од¤з≥, а психолог≥чн≥ досл≥дженн¤ за вибраною тематикою дозвол¤ють вт≥лити ориг≥нальн≥ ≥дењ в реальн≥сть - нов≥ колекц≥њ од¤гу.

’удожнЇ оздобленн¤ од¤гу

ƒисципл≥на спр¤мована на вивченн¤ та наданн¤ майбутн≥м фах≥вц¤м практичних навичок вибору певних метод≥в оздобленн¤ дл¤ вироб≥в р≥зного асортименту та призначенн¤ з урахуванн¤м ≥ндив≥дуальних особливостей споживача, сезону, матер≥алу, стилю та напр¤мк≥в моди. —туденти навчаютьс¤ правильно п≥дбирати од¤г, ¤кий в≥дпов≥дно до ситуац≥њ здатен прикрашати зовн≥шн≥сть, презентувати особист≥сть, в≥дпов≥дати самооц≥нц≥ ≥ субТЇктивному в≥дношенню особистост≥ до од¤гу. —творений таким чином художн≥й образ в од¤з≥ узагальнюЇ його окрем≥ детал≥ ≥ п≥дкреслюЇ головне, задовольн¤Ї не лише практичн≥ ц≥л≥ але й духовн≥, естетичн≥ та психолог≥чн≥ потреби споживача.

 онструюванн¤

 онструюванн¤ Ї одним ≥з основних ≥ улюблених предмет≥в, що вивчаютьс¤ студентами. «а час навчанн¤ студенти опановують ц≥лим пакетом знань ≥ навчаютьс¤: визначати тип ф≥гури споживача; будувати базов≥ конструкц≥њ плечового ≥ по¤сного од¤гу; створювати модельн≥ конструкц≥њ од¤гу; будувати лекала деталей вироб≥в ус≥х вид≥в од¤гу та з будь-¤кою конструкц≥Їю рукава. «авданн¤м дисципл≥ни Ї навчити майбутн≥х фах≥вц≥в теоретичним ≥ практичним основам конструюванн¤ ≥ моделюванн¤ од¤гу, вм≥нню вибирати рац≥ональн≥ методи конструюванн¤ дл¤ забезпеченн¤ високоњ ¤кост≥ готовоњ продукц≥њ. –езультати вивченн¤ теоретичного курсу студенти закр≥плюють п≥д час проходженн¤ навчальноњ практики в швейних лаборатор≥¤х, де набувають навичок самост≥йноњ роботи у розробц≥ нових вид≥в од¤гу та њх виготовленн≥.

ћатер≥алознавство

÷е одна з перших фундаментальних дисципл≥н, ¤ка закладаЇ основи дл¤ подальшого вивченн¤ предмет≥в з≥ спец≥альност≥. ћатер≥алознавство вивчаЇ види, будову та властивост≥ матер≥ал≥в дл¤ швейних вироб≥в. «авданн¤м дисципл≥ни Ї навчити майбутн≥х фах≥вц≥в теоретичним основам п≥дбору матер≥ал≥в дл¤ конкретного виробу. ѕравильний п≥дб≥р матер≥ал≥в в подальшому забезпечуЇ виготовленн¤ високо¤к≥сного од¤гу, тому що впливаЇ на вс≥ стад≥њ проектуванн¤ од¤гу: виб≥р модел≥, побудову конструкц≥њ ≥ лекал, вид розкладки ≥ спос≥б розкрою; технолог≥ю обробки вузл≥в та деталей од¤гу; спос≥б збер≥ганн¤ та транспортуванн¤.

“ехнолог≥¤ швейних вироб≥в

ƒисципл≥на спр¤мована на вивченн¤ метод≥в обробки швейних вироб≥в. ÷е проф≥люючий курс дл¤ технолог≥в швейного виробництва. —туденти навчаютьс¤ складати технолог≥чну посл≥довн≥сть обробки вироб≥в р≥зного асортименту, обробл¤ти складн≥ вузли та детал≥ швейних вироб≥в, враховуючи будову та властивост≥ р≥зноман≥тних текстильних матер≥ал≥в та сучасне швейне та волого-теплове обладнанн¤. ¬ процес≥ вивченн¤ програмного матер≥алу студенти звертають увагу на розширенн¤ асортименту та покращенн¤ ¤кост≥ вироб≥в, економ≥ю матер≥ал≥в, а також на можлив≥сть застосуванн¤ р≥зних способ≥в обробки вироб≥в в умовах ≥ндив≥дуального та масового виробництва од¤гу.

—истеми автоматизованого проектуванн¤

√оловне завданн¤, ¤ке вир≥шуЇтьс¤ п≥д час навчанн¤ - це використанн¤ сучасних комп'ютерних технолог≥й дл¤ розробки нових моделей од¤гу. «авд¤ки використанню —јѕ– п≥двищуЇтьс¤ ¤к≥сть проектуванн¤, знижуютьс¤ матер≥альн≥ витрати ≥ скорочуютьс¤ строки виготовленн¤ швейного виробу. ѕ≥д час навчанн¤ студенти знайомл¤тьс¤ ≥з сучасними системами автоматизованого проектуванн¤ од¤гу, навчаютьс¤ використовувати њх та виконувати конкретн≥ завданн¤ швейного виробництва.

 омп'ютерний дизайн од¤гу

ƒисципл≥на, що вивчаЇ техн≥чн≥ та програмн≥ засоби перетворенн¤ у¤вних образ≥в дизайнера од¤гу у композиц≥йн≥ р≥шенн¤ , виконане на комп'ютер≥. «авданн¤м курсу Ї здобутт¤ студентами навичок роботи в ≥люстрац≥йних та ан≥мац≥йних граф≥чних редакторах, а також з комп'ютерними системами ≥нженерноњ ≥ телекомун≥кац≥йноњ граф≥ки та пол≥граф≥њ дл¤ створенн¤ рекламних проспект≥в комп'ютерних та в≥део презентац≥йних колекц≥й од¤гу. ѕ≥д час вивченн¤ дисципл≥ни студенти знайомл¤тьс¤ з сучасним р≥внем дос¤гненн¤ми комп'ютерних технолог≥й, ¤к≥ дозвол¤ють з м≥н≥мальним витрат засоб≥в вт≥лити в "житт¤" задуманий дизайнером проект.

Ќавчальна практика

Ќабутт¤ практичних навичок зд≥йснюЇтьс¤ швейних лаборатор≥¤х ≥нституту. ¬они оснащен≥ сучасним швейним обладнанн¤м та обладнанн¤м дл¤ волого-тепловоњ обробки. ƒл¤ дос¤гненн¤ ¤к≥сноњ посадки виробу студенти використовують ж≥ноч≥ й чолов≥ч≥ манекени р≥зних розм≥р≥в. ѕри виконанн≥ розкладки використовуютьс¤ сучасн≥ розкр≥йн≥ столи. Ќавчальна практика починаЇтьс¤ з другого курсу, де здобуваютьс¤ початков≥ навички ручних та машинних роб≥т. Ќа третьому курс≥ прошиваютьс¤ сп≥дниц≥, штани, блузи. Ќа четвертому та п'¤тому курсах студенти виготовл¤ють складн≥ вироби легкого й верхнього од¤гу. ¬есь процес виготовленн¤ вироб≥в виконуЇтьс¤ студентами самост≥йно в≥д зн¤тт¤ м≥рок, побудови конструкц≥њ, виготовленн¤ лекал, розкрою, п≥дготовки до прим≥рки, виконанн¤ прим≥рок, пошитт¤ вироб≥в. ¬ к≥нц≥ кожного семестру студентами проводитьс¤ показ вироб≥в, ¤к≥ вони пошили п≥д час навчальноњ практики.

ќтримавши диплом конструктора-технолога та здобувши теоретичн≥ ≥ практичн≥ знанн¤, випускник маЇ можлив≥сть дл¤ усп≥шноњ кар'Їри.

ќтже запрошуЇмо до ’мельницького ≥нституту конструюванн¤ моделюванн¤ швейних вироб≥в - у св≥т пошуку нових ≥дей ≥ мистецтва створенн¤ од¤гу.

Hosted by uCoz